Retourneren

Niet helemaal tevreden?
Geen probleem! Bij B-WIZE Hairstyling mag je jouw bestelling (geheel of gedeeltelijk) retourneren.

Voorwaarden voor retourneren
Het retourneren van artikelen is mogelijk onder de volgende voorwaarden, voor zover dit redelijkerwijs mogelijk is:

Retourneren

Retourneren bij B-WIZE Hairstyling | Snel, eenvoudig en zorgeloos

Bij B-WIZE Hairstyling staat jouw tevredenheid altijd centraal. Ben je toch niet helemaal blij met je bestelling? Geen probleem. Je kunt jouw bestelling eenvoudig geheel of gedeeltelijk retourneren binnen de wettelijke termijn. Op deze pagina lees je precies hoe het werkt en wat je kunt verwachten.

Retourneren bij B-WIZE Hairstyling

Je hebt bij B-WIZE Hairstyling altijd veertien dagen bedenktijd na ontvangst van je bestelling. Binnen deze termijn kun je je aankoop zonder opgave van reden annuleren. Na het annuleren heb je nog eens veertien dagen de tijd om het product terug te sturen.

In totaal heb je dus achtentwintig dagen om je retour te regelen. We stellen het op prijs als je bij het retourneren een reden opgeeft. Dit helpt ons om onze service te verbeteren.

Voorwaarden voor retourneren

Om ervoor te zorgen dat we jouw retour snel en probleemloos kunnen verwerken, vragen we je rekening te houden met de volgende voorwaarden:

  • Het product dient, indien mogelijk, in originele staat en verpakking te worden geretourneerd.
  • Als het product of de verpakking beschadigd is, kunnen we een waardevermindering in rekening brengen.
  • Behandel het product zorgvuldig en gebruik een stevige verpakking voor de retourzending.

Let op: gepersonaliseerde producten, zoals geborduurde artikelen, kunnen niet worden geretourneerd of geweigerd.

Verzendkosten bij retourneren

  • De verzendkosten voor het retourneren zijn voor de koper.
  • Als door de retourzending het totaalbedrag van de gehouden artikelen onder de drempel voor gratis verzending komt, worden verzendkosten alsnog in rekening gebracht. Dit bedrag wordt automatisch verrekend met je terugbetaling.

Zo retourneer je jouw bestelling

Volg onderstaande stappen om jouw retour eenvoudig en snel af te handelen:

  1. Voeg een kopie van je factuur of bestelbevestiging toe, inclusief je bestelnummer.
  2. Vermeld het aantal geretourneerde producten.
  3. Geef eventueel de reden van retour op (niet verplicht maar wel handig).
  4. Verstuur het pakket naar het retouradres:

Retouradres:
B-WIZE Hairstyling
St. Adriaanstraat 18
4461 JC Goes
Nederland

Beschadigd of verkeerd artikel ontvangen

Is er iets misgegaan en heb je een beschadigd of verkeerd product ontvangen? Neem dan altijd eerst contact op met onze klantenservice via info@b-wizehairstyling.nl voordat je het artikel retourneert.

Vermeld hierbij:

  • Je bestelnummer
  • Een foto van het artikel
  • Een korte omschrijving van het probleem

Belangrijke informatie over retourzendingen

  • Retourzendingen zijn voor risico van de koper. B-WIZE Hairstyling is niet aansprakelijk voor verlies of schade tijdens het retourneren.
  • Vraag altijd om een traceercode (3S-nummer) bij het postkantoor en bewaar deze goed.

Na ontvangst van je retour streven wij ernaar om het aankoopbedrag binnen tien werkdagen terug te storten.

Bestelling weigeren bij beschadiging

Is je bestelling ernstig beschadigd bij levering? Je kunt het pakket weigeren aan de deur en direct contact opnemen via info@b-wizehairstyling.nl.

Heb je het beschadigde pakket toch aangenomen? Dan kun je het alsnog terugsturen naar ons retouradres.

Let op: gepersonaliseerde artikelen kunnen niet geweigerd of geretourneerd worden.

Wij staan altijd voor je klaar

Bij B-WIZE Hairstyling willen we dat jij blij bent met elke aankoop. Ons retourbeleid is daarom zo eenvoudig mogelijk gemaakt. Heb je vragen over retourneren? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice. Wij helpen je graag verder.

Contact: info@b-wizehairstyling.nl